Now Reading
Cum să faci INSTAGRAM să lucreze pentru tine

Cum să faci INSTAGRAM să lucreze pentru tine

Elena Teodora Telejman

Instagram este una dintre cele mai populare rețele sociale din întreaga lume. Aplicația le permite utilizatorilor să editeze, să filtreze și să partajeze imagini și videoclipuri multor persoane din întreaga lume. Dar te-ai gândit vreodată cum funcționează această aplicație și cât de benefică poate fi pentru tine?

Instagram a devenit un adevărat fenomen, care zi de zi crește și mai mult în popularitate. Un exemplu bun este cel oferit de American Express, care și-a promovat serviciile financiare pe Instagram, postând fotografii ale numeroaselor evenimente importante pe care le-au sponsorizat, precum și folosind #hashtags în promovarea imaginii produselor lor ca fiind cele vitale pentru viața contemporană. Instagram vă oferă abilitatea unică de a atrage mai mulți clienți potențiali și clienți potențiali, oferind imagini care arată cum sunt create și ambalate produsele dumneavoastră sau cum sunt produse serviciile dumneavoastră.

Pare simplu, dar Instagram poate fi o aplicație destul de greu de gestionat daca nu știi cum să faci asta. Hai să îți arăt câteva moduri prin care poți îmbunătății acest lucru.

FII ACTIV: COMENTEAZĂ, DĂ LIKE-URI, URMĂREȘTE!

Ca să atragi lume pe profilul tău de Instagram, tu la rândul tău trebuie să faci exact același lucru pe care îl fac ei pentru tine. Adică să le comentezi la postări, să le dai like-uri, să îi urmărești. Aceasta este cea mai avantajoasă metodă de a îți face contul cât mai cunoscut.

BIOGRAFIA TA ESTE IMPORTANTĂ: FĂ-O UNICĂ!

Dacă pozele reprezintă portofoliul tău, atunci biografia reprezintă identitatea ta. Poate că nu pare important, dar biografia din profilul tău de Instagram este precum o introducere pentru tine, joacă un rol crucial în îndemnarea oamenilor să te urmărească. Le oferă un rezumat rapid despre ce este vorba pe pagina de Instagram.

Nu mai sta pe gânduri și profită la maxim de cele 150 de caractere disponibile în bio. Folosește acel mic spațiu în avantajul tău și scrie câteva cuvinte despre tine, sub o formă unică, dar care să te reprezinte. Practic, scurt, și la obiect. Include hashtag-uri relevante și pe lângă asta nu uita să adaugi link către website-ul sau portofoliul tău online, dacă ai așa ceva. Acest lucru îi ajută pe vizitatori să arunce o privire și pe website, unde pot afla mai multe informații utile.

ADAUGĂ HASHTAG-URI

Folosește hashtag-uri relevante și eficiente pentru fotografiile tale. Din câte am observat poți folosi până la 30 de hashtag-uri pentru o postare, însă nu numărul este important ci calitatea lor. Folosește hashtag-uri care reprezintă ceva pentru poza ta. De asemenea, poți folosi hashtag-uri personale, care reprezintă ceva pentru tine, pe care le ai tu și nimeni altcineva.

ADAUGĂ O DESCRIERE POSTĂRILOR TALE

Scrie descrieri atrăgătoare postărilor care stârnesc interesul publicului țintă. Acest lucru vă permite să vă comercializați produsul și serviciile folosind mai multă creativitate și expresie în stilul și utilizarea cuvântului personal.

See Also

ALEGE O TEMĂ PENTRU PROFILUL TĂU

Instagram e o platformă vizuală, deci creșterea vine inevitabil în urma fotografiilor postate. E indicat să alegi o temă pentru profilul tău de Instagram. La ce se referă o temă mai exact? Aceasta poate avea legătură cu culoarea sau cu subiectele din fotografii. Încearcă să-ți descrii stilul dorit în câteva cuvinte, iar apoi să ilustrezi conceptul. Odată ce ți-ai stabilit direcția, încearcă s-o păstrezi și să postezi fotografii relevante. De asemenea, poți stabili de la început un ton de culoare preferat, un anume filtru prin care să-ți treci toate pozele și să obții un aspect unitar.

ADAUGĂ LOCUL UNDE ESTE FĂCUTĂ POZA (LOCAȚIA)

Prin etichetarea unei locații vă creșteți șansele de a fi găsit atunci când cineva caută locația respectivă. Să presupunem că mergi într-un local frumos din oraș sau în altă țară, sau la un eveniment și îți faci o poză care ți-a plăcut atât de mult încât vrei să o încarci pe contul tău de Instagram. După ce ai făcut asta, neaparat să adaugi locul unde a fost făcută fotografia. În felul acesta poza ta poate fi văzută mult mai ușor de alte persoane care sunt interesate de locația pe care ai vizitat-o, iar pe lângă asta, dacă poza este una reușită vei primi cu siguranță un like.

POSTEAZĂ CÂT MAI DES

Atunci când scopul contului tău este să crească este recomandat să aveți o postare o dată la 1-2 zile. Cred că cea mai auzită întrebare este ‘De unde să știu când să postez pe Instagram?’. Este simplu. Când audiența ta este online. Tocmai de aceea este foarte important să îți cunoști publicul țintă. Cum faci acest lucru? Păi primul pas este să treci de la un profil privat, personal, la unul public, adică la un cont de business. De acolo, îți va fi mult mai ușor să îți vezi statisticile și să își cunoști audiența. Instagram oferă statistici cu privire la audiența ta, de unde poți afla când să postezi. Audiențele sunt diferite de la persoană la persoană, de aceea nu există un timp optim universal pentru a posta pe Instagram.

Încearcă să fii autentic și nu în ultimul rând: SOCIALIZEAZĂ!

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top