Now Reading
We’re Not Really Strangers X Valentino

We’re Not Really Strangers X Valentino

Alina Mistrean

Fondatoarea mișcării We’re Not Really Strangers Koreen Odiney împreună cu directorul creativ al renumitului brand Valentino, Pierpaolo Piccoli, au lansat o campanie cu scopul de a reaminti oamenilor cât este de important să crezi, să transmiți compasiune și să trăiești nu doar cu grija zilei de azi, ci și a viitorului.

Câteva din mesajele campaniei : „Nu te grăbi să dai un răspuns rapid la un sentiment temporar”, „Meriți empatia pe care o oferi altora”, „Iubesc cum mă faci să mă simt”, „Te compari din nou. Încetează.”

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @koreen

Următorul pas în colaborarea acestora a fost introducerea unui set de cărți de joc. Cele 25 de cărți roșii și albe, care compun pachetul, sunt înfrumusețate cu sigla emblematică “V” a brandului Valentino și conțin o serie de întrebări concepute pentru a dezvolta un dialog profund între jucători, fie că sunt prieteni, membri ai familiei sau oameni recent întâlniți. WNRS este mai mult decât un joc. Este “o mișcare care fortifică legăturile dintre oameni” după spusele fondatorul Koreen Odiney.

Modelul și artistul din Los Angeles a început să lucreze la proiect, atunci când încă își făcea studiile liceale și manifesta o dragoste pentru fotografie. Adora să fotografieze oamenii simpli pe care îi întâlnea pe stradă. Îi întreba despre starea lor emoțională, experiețele prin care au trecut și ce simțeau ei în acel moment.

See Also

„WNRS nu este doar un set de întrebări – există o mulțime de jocuri de cărți de tip „întrebare”. Am vrut să se simtă ca o experiență unică pe niveluri și cărți imprevizibile, o carte finală și să conțină un element care să te facă sa „descoperi lucruri mai profunde. Mi-am dorit să fac din WNRS o experiență dar și un brand. Odată ce jocul a fost finalizat și pregătit pentru a fi lansat în 2018, mi-am dat seama că trebuie să am o platformă unde să-l comercializ și, din moment ce nu aveam un număr mare de urmăritori pe social media, am devenit creativă.” a explicat Koreen Odiney pentru Forbes

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Setul de carduri WNRS x Valentino este disponibil într-o ediție limitată în magazine “boutique” Valentino din întreaga lume.

What's Your Reaction?
Excited
1
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top