Now Reading
7 moduri principale de îngrijire a sănătății mintale în timpul crizei Coronavirus

7 moduri principale de îngrijire a sănătății mintale în timpul crizei Coronavirus

Pe măsură ce știrile despre coronavirus (COVID-19) domină titlurile știrilor și îngrijorarea publicului este în creștere, îngrijirea sănătății tale mintale este la fel de importantă ca și sănătatea fizică. Sănătatea mintală bună și atitudinea pozitivă vă pot ajuta să faceți față mai bine amenințării COVID-19 și incertitudinii pe care aceasta o creează.

Există multe modalități de a păstra un sentiment de control pentru a ușura anxietatea cauzată de coronavirus:

1. Stabilește limite în jurul știrilor despre COVID-19
Încercați să evitați expunerea excesivă la acoperirea media. Monitorizarea constantă a actualizărilor de știri și a fluxurilor de socializare despre COVID-19 poate intensifica sentimentele de îngrijorare și suferință. Luați în considerare dezactivarea notificărilor automate și luarea unei pauze de la știri. Stabilirea limitelor în știrile citite, vizionate sau ascultate vă va permite să vă concentrați asupra vieții și acțiunilor asupra cărora aveți control.

2. Ai grijă de tine
Îngrijirea de sine în urma epidemiei de coronavirus include concentrarea asupra lucrurilor pe care le puteți controla (cum ar fi să aveți o igienă bună) în loc de cele pe care nu le puteți controla (oprirea virusului). Acolo unde este posibil, menține-ți rutina zilnică și activitățile normale: mănâncă mese sănătoase, dormi suficient și fă lucruri care îți plac. Ia în considerare crearea unei rutine zilnice care să acorde prioritate bunăstării și sănătății mintale pozitive. Activitățile, cum ar fi plimbările, meditația sau exercițiile fizice, vă pot ajuta să vă relaxați și vor avea un impact pozitiv asupra gândurilor și sentimentelor voastre.

3. Ține legătura cu persoanele apropiate și acordă suport
Păstrarea legăturii cu prietenii și familia poate ușura stresul cauzat de COVID-19. A vorbi despre preocupările și sentimentele tale te poate ajuta să găsești modalități de a face față provocărilor. A primi sprijin și îngrijire de la alții poate aduce un sentiment de confort și stabilitate. Asistența altor persoane în momentele de  necesitate, precum și contactarea persoanelor care se pot simți singure sau îngrijorate poate aduce beneficii atât persoanei care primește sprijin, cât și celui care oferă suport. De asemenea, mulți oameni se pot întreba ce să facă dacă sunt puși în carantină. Deși ideea de autoizolare poate părea descurajantă, rețineți că acest lucru este doar temporar și că există încă multe modalități de a vă conecta în mod regulat cu ceilalți, pe platformele digitale.

4. Păstrează sentimentul de speranță și gândire pozitivă
Încearcă să te concentrezi asupra lucrurilor care sunt pozitive în viața ta. De recomandat ascultă vocile, poveștile pozitive și imaginile pozitive ale localnicilor care s-au confruntat cu noul coronavirus și s-au vindecat sau care au sprijinit o persoană dragă prin recuperare și sunt dispuși să-și împărtășească experiența. Când vine vorba de sănătatea mintală, cuvintele contează.

See Also

5. Recunoaște-ți sentimentele
Este normal să te simți copleșit, stresat, anxios sau supărat, într-o gamă largă de alte reacții emoționale, în situația actuală. Lăsați-vă timp să observați și să exprimați ceea ce simțiți. Acest lucru ar putea consta în notarea într-un jurnal, conversațiile cu ceilalți, activități creative sau exersarea meditației.

6. Fă-ți timp pentru a vorbi cu copiii
Este la fel de important să-i ajutăm pe copii să facă față stresului și să-i protejăm de orice isterie legată de coronavirus. Răspundeți la întrebările lor și împărtășiți fapte despre COVID-19 într-un mod pe care copiii îl pot înțelege. Răspundeți la reacțiile copilului dvs. într-un mod de susținere, ascultați-i preocupările și acordați-i grijă, atenție și sprijin suplimentar. Asigurați-vă copiii că sunt în siguranță. Spuneți-le că este în regulă dacă se simt supărați. Împărtășiți-le cum gestionați propriul stres, astfel încât ei să învețe cum să facă față situației.

7. Solicitați suport profesionist
Urmați recomandările de protecție și prevenție oferite de profesioniști calificați în domeniul sănătății. Dacă toate acestea nu ajută, luați în considerare să solicitați sprijin din partea unui consilier profesionist. Sprijinul de la egal la egal este de obicei organizat la nivel local sau național, așa că cel mai bine este să începeți căutarea cu cei din zona dvs., astfel încât să puteți vorbi cu cineva care știe ce este disponibil pentru dvs. Utilizarea termenilor precum „sprijin de la egal la egal pentru sănătatea mintală” sau „organizații de utilizatori ai serviciilor de sănătate mintală” din localitatea dvs. în motorul dvs. de căutare Internet poate fi utilă.

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top